Nr konta: 18 1140 2017 0000 4102 1309 5957  

Wersje językowe
Reklamacje i zwroty

 

Zwroty i reklamacje

Modus Design sprzedaje wysokiej jakości polską porcelanę. Jesteśmy przekonani, że będziesz zadowolony/a z zakupu. Jeżeli jednak zakup nie spełnia do końca Twoich oczekiwań, możesz zwrócić towar w terminie 14 dni.

Z prawa do zwrotu poprzez odstąpienie od umowy mogą korzystać konsumenci, w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta.

Informacja o prawie odstąpienia od umowy
Ważne: Prawo odstąpienia od umowy dotyczy konsumentów w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Jeśli nie jesteś konsumentem w rozumieniu tej ustawy, sprawdź zapisy Regulaminu.
 
 
 
Prawo odstąpienia od umowy
 
Prawo polskie przyznaje na to 14 dni.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować operatora sklepu Modus Design o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia  (pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).

Operatorem sklepu Modus Design jest:


Marek Cecuła Modus Design
Rynek 11/1
25-303 Kielce

Tel. 793 666 520
Email: tomek[at]modusdesign.com
          
 

Pobierz formularz odstąpienia od umowy

Aby odstąpić od umowy należy niezwłocznie w terminie 14dni wysłać do nas wypełniony formularz.

 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, oraz z wyjątkiem spełnionego świadczenia pakowania na prezent), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, z datą otrzymania formularza. My za każdym razem potwierdzamy otrzymanie formularza, jeżeli nie otrzymasz potwierdzenia, prosimy o kontakt telefoniczny. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś/aś się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam zwracaną rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni. Będziesz musiał/a ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

 

Termin zwrotu

Według polskiego prawa możesz odstąpić od umowy zakupu towaru w sklepie internetowym w ciągu 14 dni.
 
 
 
Zwracane produkty

Prosimy o sprawdzenie zakupionych produktów w obecności kuriera. W innym wypadku reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych nie uznajemy. Nie przyjmujemy produktów uszkodzonych z winy konsumenta, np. potłuczenia, zniszczenia. Informujemy jednocześnie,że nasze produkty są zawsze dokładnie sprawdzane, a także pakowane z wysoką starannością.

Zwracane towary nie mogą być używane. Powinny być kompletne i zwrócone w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu firmowym producenta wraz z dodatkowym wyposażeniem i instrukcjami.

Każdy nietypowy przypadek prosimy omówić z naszym Biurem Obsługi Klienta (e-mail:info[at]modusdesign.com, tel. 793 666 520).

Gdy zamówienie składało się z kilku przedmiotów - możliwy jest także zwrot tylko niektórych z nich.

 

Zwrotna przesyłka

Przesyłkę prosimy wysłać na swój koszt na adres:


Modus Design Marek Cecuła

Rynek 11/1
25-303 Kielce


z dopiskiem na paczce "Zwrot do Modus Design"

 

Do opakowania proszę włożyć potwierdzenie zamówienia, fakturę, oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy (jeżeli wcześniej nie było złożone, np. przez e-mail) lub formularz reklamacyjny. 

W celu obniżenia ryzyka uszkodzeń radzimy skorzystać z przesyłki kurierskiej oraz z opakowania, w którym zamówienie było dostarczone.

Proszę szczególnie zwrócić uwagę na pakowanie przedmiotów. Samo poinformowanie kuriera, że przesyłka zawiera porcelanę niewiele daje, ponieważ w praktyce paczki w transporcie traktowane są tak samo. Paczki mogą być składowane w wielu poziomach (z naszą na spodzie) lub mogą być uderzone rogiem innej paczki. Dlatego należy przestrzegać zasady, by przedmioty wewnątrz paczki nie znajdowały się bliżej ścianek zewnętrznego pudełka niż 4-5 cm. Przedmioty wewnątrz paczki powinny być unieruchomione. List przewozowy (druk wypełniany wspólnie z kurierem powinien zawierać informację "Uwaga szkło".

 

Zwrot pieniędzy

Zwrot pieniędzy odbywa się na konto wskazane przez Państwa w formularzu, Modus Design zwraca pieniądze niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i po otrzymaniu pierwotnej wpłaty.

Koszt usługi pakowania na prezent nie jest zwracany.

W przypadku, gdy zwracany towar zostanie odesłany przesyłką opłaconą przez Modus Design, koszt tego transportu zostanie potrącony z kwoty zwrotu.

 

Reklamacje

Przed zapakowaniem paczek nasi pracownicy dokładnie sprawdzają czy wysyłane przedmioty są kompletne i w pełni funkcjonalne. Może jednak się zdarzyć, że towar posiada wady ukryte, niewidoczne w momencie sprzedaży. Dlatego tak jak już wspominaliśmy prosimy o sprawdzenie zakupionych produktów w obecności kuriera. W innej sytuacji reklamacji mechanicznych nie uznajemy. Nie reklamujemy produktów uszkodzonych z winy konsumenta, np. stłuczenia, zniszczenia. W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie do nas formularza reklamacyjnego pocztą elektroniczną na adres: info[at]modusdesign.com lub papierowo. Skontaktujemy się telefonicznie i uzgodnimy najlepszy sposób rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje zdarzają się w Modus Design niezwykle rzadko i zawsze dążymy do jak najszybszego załatwienia sprawy.

W przypadku wady produkcji na reklamacje czekamy tylko 2tygodnie. Po tym czasie reklamacje nie beda uwzgledniane.

Na paczce zwrotnej prosze napisac: "Reklamacja do faktury nr... do magazynu PFP Cmielow"

 

Pobierz formularz reklamacyjny


Szczegółowe uprawnienia Klientów dotyczące rękojmi opisuje nasz regulamin.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe